Met het einde van het jaar in zicht, blikken we terug en kijken we vooruit. Met welke acties gaan we wel en niet door de komende jaren? En wie wil daaraan meedoen? Daarover gaan we op 4 december in gesprek en we zullen hier ook op de avond zelf een geïnformeerd besluit nemen. Dus komt allen! Wil je mee eten op 4 december voor het stadsberaad? Het idee is dat iedereen wat meeneemt en we het samen opeten. Als je mee wilt doen, voeg jezelf dan toe aan de groep Stadsberaad 4 december (via onderstaande link), dan kunnen we daar afstemmen wie wat doet. https://chat.whatsapp.com/GrapHkB2rcKJzDGS8NWGxF?mode=hqrt1
Tijdens deze dag gaan we op zoek naar wat we eigenlijk bedoelen wanneer we spreken over waardigheid. Welke ervaringen proberen we hier mee te vatten? Hoe vormen we het - en hoe ondermijnen we het (onbewust)? Alles Tussen Ons is voor iedereen die werkt in het sociale en publieke domein: van hulpverlener tot docent, van wijkagent tot beleidsmedewerker. Voor mensen die met hun werk het leven van anderen raken.
Op donderdagavond 11 juni sluiten we het seizoen in stijl af met een mooi Stadsberaad. Het belooft een inspirerende, muzikale en vooral gezellige avond te worden. We trappen af om 18:00 uur en delen de resultaten van het Reisgezelschap. Rond 19:15 uur brengt Essaia (de zoon van Sissy) de energie erin met een swingende trommelles, waarbij natuurlijk ook gedanst mag worden. Aansluitend gaan we rond 19:30 uur gezellig aan tafel voor een potluck-diner. Neem dus allemaal je favoriete gerecht mee om te delen; wij zorgen voor een feestelijk drankje erbij! Kom je voor het eerst? Meld je vooraf wel heel even aan door een mailtje te sturen naar tanja@klassehandjes.nl